2015-10-13
Gaurko
lehen klase honi ikasle fitxarekin eman diogu hasiera eta IKTren
inguruko gure ezagutzari buruzko galdera batzuk erantzun behar izan
ditugu.
Ondoren,
bigarren saio praktikoan, egindako galdetegia guztion artean zuzendu
dugu eta gaiaren inguruko ideia batzuk lantzen hasi gara egelan
eskegita dagoen PowerPoint baten bidez.
Galdetegi
honen bidez ordenagailuaren elementuak zeintzuk diren ikasi dugu,
bereziki, kode digitalean oinarrituriko teknologiak. Ordenagailuaren
bi osagarrak Software eta Harware dira eta bakoitza zer den eta bere
ezaugarriak azaltzen aritu gara. Baita ordenagailu baten programetan,
hala nola, Open Office, nabegatzaileak, microsoft office etb;
fitxategi motak(testu formatuak: doc. odt; soinuformulatiak mp3, wave, midi, mv...) RAM eta ROM memorien arteko bereizketa ere azaldu digu irakasleak eta gmail eta Google Driven erabilgarritasunaren gainean ere hitzegin digu.
Gaurko
saio honen gaineko hausnarketari bide emateko, esan beharra dut
hainbat kontzeptu ezezagunen eta ezagunetan eduki izan ditudan
hutsuneen inguruan asko ikasi dudala, izan ere, beti entzun izan
ditut baina inoiz ez dut jakin zertarako edo nola erabili daitezkeen.
Ez naiz oso trebea teknologia munduan eta gaurko saio honek
askotarako balio izan dit. Gainera etorkizun batean erabilgarri eta
beharrezko izango delakoan nago beraz arlo honen gainean jakitun
egotea ezin garrantzitsua dela pentsatzen dut.
2015-10-20
Gaurko saioan testu akademikoak egiteko ezagutu behar ditugun futzioak lantzeko word-eko ariketa bat egin dugu binaka. Honen bitartez funtzio ezberdinak ezagutu ditugu, hala nola, goiburuak nola jarri, orrialdeak zenbatu etb. Honetarako lehenago irakaslearen azalpen txiki bat eduki dugu eta ondoren binaka burutu dugu jarduera.
Bigarren saioan aldiz, SITES bat sortu dugu. Taldeko sites izango da eta gure proiektuaren berri emango dugu bertan. GElako guztiok batera sortu dugu sites hori eta irakasleak esan bezala atondu dugu. Txukun utzi ostean, talde fitxan argazkiak jarri eta proiektuko egoeraren inguruan lan egiten hasi gara.
Irakasleak taldeko proiektuarekin jarraitu behar digula esan digu eta talde bakoitzak berrnarekin jarraitu du.
Dal astea dela eta saiorik ez.
Saiorik ez.
Gaurko
saio honetan gure blogari eman diogu hasiera. Blog bat sortu dugu eta
horretarako gaiaren inguruan pentsatu behar izan dugu. Nola
saskibaloi munduan nahiko murgilduta nagoen azkenik honen baitan
oinarritzea erabaki dut. Izan ere txikitatik kirolean murgilduta
egotea oso garrantzitsua dela pentsatzen dut, onura asko dakartzala,
hala nola osasun aldetik eta baita pertsonan bertan.
Gainera,
kirolaren bitartez sortzen diren erlazio eta adiskidetasunak gauza
zoragarria dela pentsatzen dut eta honako hau bultzatu beharra
dagoela gure aisialdian makinen aurrean orduak pasatu ordez.
Gaia
pentsatu ondoren, blogari hasiera eman eta honako hau osatzen hasi
gara. Sarrera bat jarri dugu blogean, zeren inguruan hitz egingo
dugun jakin dezaten eta ondoren gure bloga apaintzen aritu
gara(erlojua, bisita zenbakia, kolorea, etiketak, titulua..).
Gaurko
saioa ere oso baliogarria iruditu zait batez ere praktika aldetik,
beti pentsatu izan baitut ez naizela gai izango blog bat sortzeko eta
partehartzeko. Beraz, gaurko saioan emandakoa oso baliagarria izan da
niretzako. Beste alde batetik, blogak lan handia darama atzean eta
orain honako hau osatzea ez dela hain erraza izango pentsatzen dut.
Baina saioaen bidez bloga osatzera iritsiko naizela pentsatzen dut
eta saskibaloi eta kirolaren inguruan hainbat ideia baliagarri
idatziko ditudalakoan nago.
2015-10-27
Gaurko
saioan blogarekin jarraitu dugu. Hasieran irakasleak Microsoft Ofdice
Picture programa, argazkiak editatzeko programaren baliogarritasuna
eta nola erabiltzen den azaldu digu adibide batzuen bitartez guk ere
blogean edozein argazkirekin aplika dezagun.
Ondoren
Yputubetik hainbat bideo jarri ditugu blogean irakaslearen azalpenak
jarraituz eta bideoetan hainbat aldaketa egiten(tamaina aldaketa
esaterako).
Irakasleak
youtube orrialdeaz aparte VIMEO ere
badagoela azaldu digu. Bertan bideo interesanteak ere aurki
daitezkeenez eta gure blogean sartzen direnak jarraian orrialde
horretara joateko linka jartzen ikasi dugu.
Lehen
saioa amaitzeko, gure blogari lizentzia jarri diogu.
Bigarren
saio praktikoan, proiektuari buruz hitz egin dugu eta taldeak sortu
ditugu. Hasieran bakarka “pasota eta jeta” inguruan taldelanetan
gertatzen diren egoera batzuen aurrean egin beharreko testu bat
irakurri dugu eta ondoren galdetegi bat bete dugu. Erantzun guztiak
eman ondoren taldeka bildu eta honako galdera eta erantzun hauen
inguruan hausnarketak eta eztabaida egin dugu.
Talde
fitxa eta akta este dugu, taldelan on bat sortzeko mugak jarriz, hau
da, lan egiteko baldintzak arautuz. Honako hau denon artean pentsatu
dugu eta osatu dugu.
Gaurko
saioa baliagarri iruditu zait batez ere talde lan batean lan egiten
ez dutenekin nola jokatu eta zer egin dezakedan jakiteko. Izan ere,
ez da bat ere erraza lana modu eta giro desatsegin batetan egitea.
2015/11/10
Egindako jarduera honen bidez word aplikazioan ageri daitezkeen hainbat gauzak zertarako balio duten ikasi dut eta honekin batera hauek erabiltzen, testua modu egoki batean sortu eta jartzeko (lerrokatzeak, koskak, testua nola ordenatu, letra-motak, paragrafoak aldatu, tituluaren formatua, biñetak eta puntuak).
Beraz, gaurko saioa ere oso baliagarria iruditu zait Word-eko haibat kontzeptu berri erabiltzen ikasteko eta beste alde batetik IKT-aren inguruko ideia zabaltzeko.
2015/11/17
Gaurko saioan taldeka jarri eta taldeka burutu beharreko edukiekin jarraitu dugu, gida jarraituz pausoz pauso.
Lehenik, kronograma bukatzeko eduki dugun zati txikia burutu dugu eta ondoren gaitasun digitalaren mapa eta proiektuaren informazioa azaldu dizkigu Josunek eta honako hau ere burutu dugu.
Lan egiten ari ginen heinean Josunek minutu batzuetan delicious programa azaldu digu, linnkak hodei moduko batetan gordetzeko programa. Azaldu bezain pronto honen erabilera ikusteko 7 link igo behar izan ditugu eta etxean honako link guztietako baten fitxa bete behar izan dugu.
Gaurko saioa interesgarria iruditu zait, delicious programa ezin hobeto baitorkit. Hasiera batean linkaka favoritosetan edota word batean gordetzen nituen, baina gaurko saioaren eta Josune irakaslearen azalpenarekin edozein link mota edozein momentutan igo dezakedala ohartu naiz et edozein ordenagailutatik nire linka zein den ikus dezakedala ere. Drive bezala erabili baitezaket delicious.
2015/11/24
Talde lanareki jarraitu dugu, puntuak banatuz eta bakoitzaren egitekoarekin jarraitu dugu.
2015/12/01
DAL astearen ondorioz klaserik ez
2015/12/08
Klaserik ez
2015/12/15
Azken saioa izanik, talde bakoitzak bere proiektua azaldu digu IKT-ak hezkuntzan sartzeko.
Nire hausnarketa bezala, esan beharra dut, hasieran oso zail ikusten nuela honako proiektu hau, izan ere ez nekien nola txertatu IKT-ak hezkuntzako ikasgaietan baina hainbat kontzeptu landu ondoren ikasgai honetan gero eta errazagoa iruditu zait eta ohartu naiz ezin beharrezkoa dugula irakasle bezala IKT hauek hezkuntza muduan txertatzea datorkigun etorkizuna ikusirik. Berrikuntza ezin azkarrago datorkigu eta beraz honen aurrean irakasleok jarrera arduratsua hartzea ere ezin beharrezko dugu. ikasgai honen bitartez orain, IKT-en inguruan ezaguza handiagoa dela esan dezaket eta hasieran edukitako interesarekin alderatuz, orain hauen inguruan biltzen nauen interesa handiagoa dela ere esan dezaket.
Beraz eskerrak ematea baino ez zait gelditzen IKT ezagutzeko aukera eman digute bi irakakeei.
2015-10-27
2015/11/10
Egindako jarduera honen bidez word aplikazioan ageri daitezkeen hainbat gauzak zertarako balio duten ikasi dut eta honekin batera hauek erabiltzen, testua modu egoki batean sortu eta jartzeko (lerrokatzeak, koskak, testua nola ordenatu, letra-motak, paragrafoak aldatu, tituluaren formatua, biñetak eta puntuak).
Beraz, gaurko saioa ere oso baliagarria iruditu zait Word-eko haibat kontzeptu berri erabiltzen ikasteko eta beste alde batetik IKT-aren inguruko ideia zabaltzeko.
2015/11/17
Gaurko saioan taldeka jarri eta taldeka burutu beharreko edukiekin jarraitu dugu, gida jarraituz pausoz pauso.
Lehenik, kronograma bukatzeko eduki dugun zati txikia burutu dugu eta ondoren gaitasun digitalaren mapa eta proiektuaren informazioa azaldu dizkigu Josunek eta honako hau ere burutu dugu.
Lan egiten ari ginen heinean Josunek minutu batzuetan delicious programa azaldu digu, linnkak hodei moduko batetan gordetzeko programa. Azaldu bezain pronto honen erabilera ikusteko 7 link igo behar izan ditugu eta etxean honako link guztietako baten fitxa bete behar izan dugu.
Gaurko saioa interesgarria iruditu zait, delicious programa ezin hobeto baitorkit. Hasiera batean linkaka favoritosetan edota word batean gordetzen nituen, baina gaurko saioaren eta Josune irakaslearen azalpenarekin edozein link mota edozein momentutan igo dezakedala ohartu naiz et edozein ordenagailutatik nire linka zein den ikus dezakedala ere. Drive bezala erabili baitezaket delicious.
2015/11/24
Talde lanareki jarraitu dugu, puntuak banatuz eta bakoitzaren egitekoarekin jarraitu dugu.
2015/12/01
DAL astearen ondorioz klaserik ez
2015/12/08
Klaserik ez
2015/12/15
Azken saioa izanik, talde bakoitzak bere proiektua azaldu digu IKT-ak hezkuntzan sartzeko.
Nire hausnarketa bezala, esan beharra dut, hasieran oso zail ikusten nuela honako proiektu hau, izan ere ez nekien nola txertatu IKT-ak hezkuntzako ikasgaietan baina hainbat kontzeptu landu ondoren ikasgai honetan gero eta errazagoa iruditu zait eta ohartu naiz ezin beharrezkoa dugula irakasle bezala IKT hauek hezkuntza muduan txertatzea datorkigun etorkizuna ikusirik. Berrikuntza ezin azkarrago datorkigu eta beraz honen aurrean irakasleok jarrera arduratsua hartzea ere ezin beharrezko dugu. ikasgai honen bitartez orain, IKT-en inguruan ezaguza handiagoa dela esan dezaket eta hasieran edukitako interesarekin alderatuz, orain hauen inguruan biltzen nauen interesa handiagoa dela ere esan dezaket.
Beraz eskerrak ematea baino ez zait gelditzen IKT ezagutzeko aukera eman digute bi irakakeei.
Zelako astekari mamitsua Nahia andereñoa!!!! Ez nekatu gehiagi!!!
ResponderEliminar